אנטי סטטי לבגדים

במקומות נפיצים (מעבדות, מפעלים ואפילו תחנות דלק) שבהם להימצאותו של חשמל סטטי ישנה משמעות וטמונה בה סכנה, ביגוד מגן אנטי סטטי או ביגוד עם הארקה נחשבים לכורח המציאות. יחד עם זאת, במקביל לדרישה הטבעית מביגוד כזה – שיהיה יעיל בהשגת המטרה שלשמה הוא נלבש (ביטול לגמרי של קיומו של חשמל סטטי), חשוב אף לקחת בחשבון את נוחותם של הלובשים אותו, וזאת כדי להימנע ממצבים בהם בשל חוסר הנוחות, העובדים שחייבים להשתמש בו, מוצאים דרכים (וסיבות) שלא לעשות כן.

מה חשוב לבדוק ברכישת ביגוד מגן אנטי סטטי?

כפי שצוין בתחילה, בעת בחינת כדאיות רכישה של ביגוד מגן אנטי סטטי, הקריטריון הראשון הוא הבטיחות – במקום בו כל ניצוץ חשמל סטטי עלול לגרום להתלקחות או לפיצוץ, ברור כי תעדיפו לבחון את יעילותו של ביגוד המגן, לפני כל דבר אחר. הקריטריון השני הוא נוחות השימוש בביגוד – בין אם בשלב לבישתו (שלא תהיה מסובכת מידי) ובין אם בעת השימוש בו. ביגוד מסובך ללבישה, כמו גם ביגוד מסורבל שאינו מאפשר לעובד ה"כלוא" בתוכו לתפקד כהלכה ולבצע את משימותיו, עלול לגרום לכך שהעובדים הנדרשים לביגוד כזה יצמצמו את השימוש בו למינימום האפשרי, או ינסו לעגל פינות בכל הנוגע ללבישתו.

מחפשים ביגוד מגן מאנטי סטטי או ביגוד עם הארקה?

זקוקים לייעוץ בנוגע לרכישה כזו?

שירטרוניקס, חברה מובילה בתחומי הייצור והייעוץ למעבדות ולמפעלי התעשייה, מתחייבת להביא ללקוחותיה אך ורק את המוצרים היעילים, החדשניים והבטוחים ביותר הנדרשים להם.

צרו קשר עם שירטרוניקס ואחד מהיועצים או אנשי המקצוע המיומנים שלנו יעמוד לרשותכם ויסייע לכם בבחירת ביגוד המגן ההולם את צרכיכם.