ריהוט טרספה – בהתאמה אישית

מהי טרספה?

טרספה הינו אחד החומרים הנפוצים ביותר כיום בתחומי התעשייה והייצור השונים, חומר המציע יתרונות רבים ולא בכדי הפך לפופולרי כל כך. טרספה (H.P.L – הכינוי לפורמייקה עבה) הוא חומר עמיד מאד, המגיע במגוון רחב של צבעים. הוא משמש פעמים רבות לצורכי חיפוי, בידוד וליצירת מחיצות. אפשר למצוא אותו בחדרי שירותים ציבוריים, ריהוט מעבדות, במחיצות המפרידות בין התאים וגם במלתחות השונות, היכן שנמצאים לוקרים וגם ספסלים.

מתאים לחדרים נקיים, מעבדות ועבודה עם כימיקלים.

טרספה – מאפייני החומר ויתרונותיו הרבים

מדובר בחומר רב שכבתי, העשוי משכבות על גבי שכבות, המזכירות במבנה שלהן את הפורמייקה. בתהליך ייצורו דואגים להפוך אותו לקשיח מאד ולעמיד מאד. מוצרים העשויים ממנו עמידים בפני חום, קור ומים ונחשבים גם לידידותיים לסביבה, שכן הוא איננו רעיל. החומר נקרא כך על שמה של החברה "טרספה ", חברה הולנדית, שפיתחה טכניקה ייחודית לייצור מחיצות העשויות מ – H.P.L. עם השנים, ולאור הצלחת מוצריה והמוניטין הרב שרכשה לה החברה, הפך שמו של החומר לשמה של החברה. את החומר הזה אפשר למצוא במוצרים רבים, כמו באלה המוצעים על ידי חברת מנל. מחיצות טרספה הן אחד המוצרים הבולטים כיום בשוק וניתן לראות אותן בתאי השירותים הציבוריים – בין אם בבתי הספר, בגנים, במתנסים, במועדוני הספורט ובמקומות נוספים.

ריהוט טרספה – ריהוט בהתאמה אישית 

חברת שירטרוניקס מוכרת ריהוט טרספה כגון שולחנות, מדפים וכו' המותאמים לצורכי הלקוח ולדרישותיו. ריהוט טרספה מותאם לעבודה בחדרים נקיים, מעבדות ולעבודה עם כימיקלים.
למעבר לקטלוג מחלקת שולחנות העבודה לחדרים נקיים – לחץ כאן
לשיחה עם נציג שירטרוניקס המתמחה בתחום ריהוט טרספה וחדרים נקיים חייג 04-9938666 או לחץ כאן

Previous slide
Next slide